وب گردی | معرفی سایت مفید در نت

انتخاب روشویی سرامیکی مناسب برای آشپزخانه !

هنگامی که سبک آشپزخانه مورد نظر خود را شناسایی کردید، تصمیم بعدی سینک آشپزخانه خواهد بود و مطمئن شوید که تصمیم درستی برای فضا گرفته اید. بر خلاف سینک حمام، سینک های آشپزخانه باید روزانه خیلی بیشتر از آن عبور کنند و این تصمیم گیری را تعیین می کند.

سینک آشپزخانه باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد اما مهمتر از همه باید نیازهای شما را در مورد عملکرد برآورده کند. خرید روشویی در کرج دو انتخاب رایج در اینجا سینک های استیل ضد زنگ و سینک سرامیکی هستند، بنابراین اجازه دهید نگاهی به مزایا و معایب هر کدام بیندازیم.
سینک های سرامیکی

سینک‌های سرامیکی یا سینک‌های چینی از چدن ساخته می‌شوند که سپس با سرامیک پوشش داده می‌شود، این یک انتخاب بسیار سنتی است و برای دهه‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. این سینک ها جذابیت متمایز دنیای قدیم را ارائه می دهند و کاملاً با تم های آشپزخانه سنتی مانند خانه های کشاورزی مطابقت دارند. از نظر زیبایی، سینک های سرامیکی سینک های زیبایی هستند و می توانند در طیف رنگی متناسب با فضای شما باشند.

به هر اندازه که این گزینه سینک آشپزخانه ممکن است زیبا باشد، اما نکات منفی وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد. دوام مطمئناً دغدغه بسیاری است. با گذشت زمان، لعاب سینک - که برای محافظت اضافه شده است - می تواند شروع به از بین رفتن کند و لایه های متخلخل زیر آن را آشکار کند. این منجر به بریدگی و ترک خوردن سطح و همچنین لکه دار شدن لایه بالایی می شود. یکی دیگر از موارد منفی که در مورد این سینک به میان می آید، هزینه آن است که تقریباً دو برابر سینک استیل ضد زنگ است.
سینک های استیل ضد زنگ

بر خلاف همتایان سرامیکی خود، سینک استیل ضد زنگ در آشپزخانه از نظر بصری چشمگیر نیست. با این اوصاف، مزایای زیادی را ارائه می دهد که مردم از آنها لذت می برند. به عنوان مثال، این سینک های آشپزخانه کم هزینه هستند و دوام فوق العاده ای دارند. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن این سینک‌ها بسیار آسان است و شکل خوبی دارند و هرگز زنگ نمی‌زنند و آسیبی فراتر از خراش‌های عجیب و غریب دریافت نمی‌کنند.

از نظر واقع بینانه تنها ایراد این سبک خاص از سینک آشپزخانه این است که نگاه کردن به آنها خیلی زیبا نیست. این سبک اغلب می‌تواند تصاویری از رستوران‌ها یا آشپزخانه‌های مدارس را تداعی کند، مانند سادگی فلز. بنابراین اگر پول زیادی برای آشپزخانه خرج می کنید تا آن را فوق العاده شیک کنید، سینک های فولادی ضد زنگ ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشند.
تصمیم گیری بین دو سینک

تصمیم نهایی شما به این بستگی دارد که چقدر پول می خواهید خرج کنید و به دنبال چه سبکی در آشپزخانه هستید. مطمئناً باید سطح نگهداری و نگهداری را که باید به سینک چینی نسبت به گزینه فولاد ضد زنگ بدهید، در نظر بگیرید. در کوتاه مدت بهترین انتخاب گزینه سرامیکی خواهد بود، اما اگر به دنبال سینکی هستید که برای مدت زمان مناسبی از شما استفاده کند، سینک استیل ضد زنگ هوشمندانه ترین انتخاب خواهد بود.

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 10 آذر 1401 ] 15:46 ] [ وب گردی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]